Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜ.ΑΠΑΣΧ
κερδίστε 1,79 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.1549 |
Βάρος : |
0.46 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
163 |
Barcode : |
9789603981336 |
|
ISBN : |
960-398-133-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2004 |
Περιγραφή
Στο χώρο της εκπαίδευσης, επιστημονικοί, παιδαγωγικοί, κοινωνικοί και διδακτικοί λόγοι αναδεικνύουν την αναγκαιότητα της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης. Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται "Προγράμματα Απασχόλησης" για το νηπιαγωγείο, που εφαρμόστηκαν στην πλειονότητά τους σε πραγματικές συνθήκες σχολικής τάξης, από έμπειρες νηπιαγωγούς, οι οποίες έλαβαν υπόψη τα χαρακτηριστικά της ανάπτυξης, της μάθησης και της κοινωνικοποίησης των παιδιών, τις εμπειρίες και τα ενδιαφέροντά τους, καθώς επίσης και τα νέα δεδομένα του Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών. Ο σχεδιασμός και οι προτάσεις εφαρμογής επικεντρώνουν στη βιωματική μορφή της γνώσης, η οποία προσεγγίζεται με τρόπο "διαθεματικό".Τα προγράμματα και ο τρόπος σχεδιασμού που προτείνονται συμβάλλουν στην αντίληψη, εκ μέρους των παιδιών, της μάθησης, της γνώσης και της χρησιμότητάς της στην καθημερινότητά τους.
Το βιβλίο "Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης σε προγράμματα απασχόλησης στο νηπιαγωγείο" απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων, ΤΕΙ κ.ά. και φιλοδοξεί να αποτελέσει ερέθισμα για σχεδιασμό προγραμμάτων, με βάση τη μέθοδο project και τη διαθεματικότητα.