close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ




7,48 € 6,73 €
κερδίστε 0,75 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
011.1381
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
21Χ14
Σελίδες :
224
Barcode :
9789607151438
ISBN :
9607151437
Ετος κυκλοφορίας :
1996

Περιγραφή

(. . .) Αν η διαφήμιση οροθετεί μιαν ιδιότυπη συμβολική σχέση με το χώρο, κατασκευάζοντάς τον κυριολεκτικά και μεταφορικά, υπάρχει άραγε τρόπος να ζήσουμε το χώρο και να του αποδώσουμε νόημα αναιρώντας τους καταναγκασμούς της διαφημιστικής οπτικής; Ίσως ναι, αν ξαναβρούμε στην αλληγορική σχέση με το χώρο τη δύναμη που έχει ο χρόνος, σαν πεδίο εκδίπλωσης της κοινωνικής πράξης, να εφοδιάζει το χώρο με κοινωνικό νόημα ανοιχτό στην ένταση της ιστορίας. Και μια τέτοια προοπτική ίσως να συμβάλει στη δικαίωση ενός στοχασμού, μιας μυθιστορίας και μιας πρακτικής της κοινωνικής αλλαγής.