Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ
κερδίστε 1,84 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2677 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
321 |
|
Barcode : |
9789603337447 |
ISBN : |
978-960-333-744-7 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2012 |
Περιγραφή
Ανάγνωση - Εκπαίδευση [DDC: 028.5]Για να κατανοεί ένα κείμενο, ο αναγνώστης οφείλει αφενός να εγκαθιστά σχέσεις μεταξύ των κειμενικών πληροφοριών και αφετέρου να συνδυάζει τις πληροφορίες αυτές με προγενέστερες γνώσεις του (γνώσεις εννοιολογικές, γλωσσικές, εγκυκλοπαιδικές), ώστε να δομεί μια πλήρη και συνεκτική αναπαράσταση των όσων εκτίθενται στο κείμενο. Οφείλει να μη μένει στις ρητές και επιφανειακές πληροφορίες του κειμένου, αλλά να συναγάγει και τους άρρητους δεσμούς μεταξύ των προτάσεων και των μερών του κειμένου, να συλλογίζεται και να παράγει συμπερασμούς. Η στρατηγική του συμπερασμού επιτρέπει στον αναγνώστη να προχωρεί πέρα από την επιφανειακή στη βαθιά κατανόηση, να ερμηνεύει το κείμενο, να ανακαλύπτει και να επιλύει τις αμφισημίες του.
Στο πρώτο μέρος, θεωρητικό, της παρούσας μονογραφίας και στο πλαίσιο της διδασκαλίας και μάθησης της αναγνωστικής κατανόησης, προσεγγίζεται η συμπερασματική διαδικασία, παρουσιάζονται οι διάφοροι τύποι και κατηγορίες συμπερασμών, η διαδικασία δόμησης και η σκοπιμότητά τους και προτείνονται τεχνικές διδασκαλίας και μάθησής τους από το νηπιαγωγείο ως το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Στο δεύτερο μέρος, πρακτικό, προτείνεται ένα εκτενές διδακτικό υλικό αποτελούμενο από φραστικά σύνολα ή σύντομα κείμενα, για τη διδασκαλία και άσκηση των μαθητών στη συμπερασματική διαδικασία. Το υλικό αυτό μπορεί να χρησιμοποιείται από τον/την εκπαιδευτικό για την άσκηση και τη βελτίωση των μαθητών στη δεξιότητα συναγωγής συμπερασμών και γενικώς στην πληρέστερη κατανόηση του γραπτού λόγου.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|