Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
κερδίστε 2,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3148 |
Βάρος : |
0.445 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
292 |
Barcode : |
9789605780203 |
|
ISBN : |
978-960-578-020-3 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2016 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται ζητήματα σχετιζόμενα με την εισαγωγή στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, όπως αυτή διαμορφώνεται ως αυτόνομη επιστημονική περιοχή τα τελευταία χρόνια, αλλά επίσης επιχειρεί μια σύνδεση μεταξύ της Διδακτικής και των πρακτικών διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών.Στο πρώτο μέρος, γίνεται προσπάθεια προσέγγισης των όρων υπό τους οποίους τα ζητήματα της Διδακτικής και της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών αποσπάστηκαν από την παραδοσιακή Παιδαγωγική και αποτέλεσαν ένα διακριτό επιστημονικό αντικείμενο το οποίο εντάσσεται στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και βρίσκεται σε συνεχή αλληλεπίδραση με την Ψυχολογία της μάθησης, την Επιστημολογία αλλά και με τις ίδιες τις Φυσικές Επιστήμες.
Στο δεύτερο μέρος, αποτυπώνονται βασικές θεωρητικές έννοιες της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο των οποίων η έρευνα αναδεικνύει θέματα σχετικά με τη μελέτη της σκέψης μαθητών/τριών, των μαθησιακών πρακτικών και διαδικασιών και της διαμόρφωσης της σχολικής γνώσης και των διδακτικών αντικειμένων, αλλά και με τις αλληλεπιδράσεις τους.
Τέλος, στο τρίτο μέρος του βιβλίου, παρουσιάζονται έννοιες και θέματα τα οποία, ενώ ξεκινούν από το πεδίο της σύγχρονης Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών συνδέονται πιο στενά με τα ζητήματα της διδασκαλίας και την ανάπτυξη των διδακτικών πρακτικών.