Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ - ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
κερδίστε 2,30 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
006.9987 |
Βάρος : |
0.4 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Σελίδες : |
308 |
|
Barcode : |
9789601225814 |
ISBN : |
978-960-12-2581-4 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2022 |
Περιγραφή
Ο Rudolf Arnheim διερευνά τη συνολική οργάνωση της οπτικής μορφής στα έργα ζωγραφικής, γλυπτικής και αρχιτεκτονικής με αφετηρία τη συνθετική δύναμη του κέντρου. Με τη σύνθεση, ως σημαντική προϋπόθεση κάθε οργανωμένης οπτικής έκφρασης, έχουν ασχοληθεί εδώ και αιώνες καλλιτέχνες, θεωρητικοί και κριτικοί της τέχνης. Στο βιβλίο αυτό διατυπώνονται αρχές της σύνθεσης που ισχύουν γενικά για την αρχιτεκτονική, τη γλυπτική, τη ζωγραφική, τις εφαρμοσμένες και τις καλές τέχνες, ανεξάρτητα από τον τόπο και το χρόνο της δημιουργίας τους. Ο Arnheim είναι πεπεισμένος ότι η σύνθεση, σε οποιοδήποτε μέσο ή στυλ, προέρχεται από τη διάδραση δύο οπτικών αρχών, του κεντρικού και του έκκεντρου συστήματος. Το βιβλίο ξεκινά με μια εμπεριστατωμένη ανάλυση της σύνθεσης, ιδωμένη ως δυναμική αλληλεπίδραση οπτικών τάσεων. Περιγράφονται τα διανύσματα και η βασική τους ομαδοποίηση ως επίκεντρα ενέργειας. Μετά το ρόλο του πρωταρχικού κέντρου -τη δύναμη της βαρύτητας και της επιρροής του θεατή- ακολουθεί η γενικότερη αλληλεπίδραση του επίκεντρου της σύνθεσης. Οι παρατηρήσεις σχετικά με το σχεδιασμό ενσωματώθηκαν με εκείνες για τον κύκλο και το τετράγωνο. Το κέντρο ισορροπίας ως κορμός της σύνθεσης διακρίνεται σαφώς από τη λειτουργία του ως διαχωριστή στη δίμορφη ομαδοποίηση, ενώ οι επεκτάσεις στο χρόνο και άλλα θεωρητικά υπόβαθρα της βασικής προσέγγισης του συγγραφέα έχουν συγκεντρωθεί στο τελευταίο κεφάλαιο. Επίσης, τον έχει απασχολήσει η αναζήτηση της καταλληλότερης ορολογίας.Μετάφραση: Κωτίδου Σόνια, Τουρνικιώτης Παναγιώτης.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|