Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
κερδίστε 3,18 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
011.3018 |
Βάρος : |
0.967 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
17x24 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
451 |
|
Barcode : |
9789602213117 |
ISBN : |
960-221-311-6 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Η εξέλιξη των σύγχρονων επιχειρήσεων δίνει απαντήσεις στις επίμονες ανησυχίες επιχειρηματιών, στελεχών επιχειρήσεων και σπουδαστών, αναδεικνύοντας την αξία της ιστορικής οπτικής υπό την οποία μπορούμε να κατανοήσουμε και να κρίνουμε τα ζητήματα του σήμερα.Το βιβλίο αυτό ενδιαφέρει πρώτα απ όλα φοιτητές οι οποίοι, έχοντας βασικές γνώσεις οικονομικών και διοίκησης επιχειρήσεων, στρέφονται στη μελέτη της ιστορίας των επιχειρήσεων. Γραμμένο από δύο έμπειρους ειδικούς στον τομέα, παρουσιάζει την εξέλιξη των σύγχρονων επιχειρήσεων στη Βρετανία, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και την Αυστραλία.
Ξεκινά με μια γενική ιστορική ανασκόπηση της ανάπτυξης των επιχειρήσεων κατά τους δύο τελευταίους αιώνες και εξηγεί τα πιο χρήσιμα ερμηνευτικά πρότυπα μιας τέτοιας ανάλυσης. Καθένα από τα γενικά θεματικά κεφάλαιά του πραγματεύεται ένα κεντρικό ζήτημα των σύγχρονων επιχειρήσεων: την επιχειρηματικότητα, την πληροφόρηση, τη χρηματοδότηση, τη διοίκηση εργασίας, την παραγωγή, το μάρκετινγκ, τη οργανωτική δομή, τη διεπιχειρησιακή συνεργασία, τις διεθνείς επιχειρήσεις και τις σχέσεις με το κράτος. Δευτερευόντως εξετάζονται επίσης θέματα όπως έρευνα και ανάπτυξη, οικονομικοί κύκλοι, ευθύνες και ηθική των εταιρειών κ.ά. Η προσέγγιση αυτή, πρωτότυπη σε σχέση με τις ώς τώρα υπάρχουσες εργασίες, χαρακτηρίζεται επίσης από το γεγονός ότι χρησιμοποιεί άφθονες μελέτες περιπτώσεων και πλήθος αυθεντικών τεκμηρίων.
Ο τόμος περιλαμβάνει ξεχωριστά πλαίσια με υποστηρικτικό υλικό, βιβλιογραφία, ευρετήρια ονομάτων και εννοιών, γλωσσάριο, πίνακες, διαγράμματα και εικόνες.
Μετάφραση: Νικηφόρος Σταματάκης