Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
κερδίστε 2,49 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
011.3603 |
Βάρος : |
0.687 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
359 |
ISBN : |
978-960-351-712-2 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Στο βιβλίο αυτό θα βρείτε απαντήσεις και λύσεις στα διάφορα ερωτήματα που προκύπτουν στο χώρο των πωλήσεων και αποτελούν τροχοπέδη για τον προγραμματισμό, την επικοινωνία, την οργάνωση και την προώθησή τους.Καταθέτοντας, πέρα από την επιστημονική του γνώση, και την 35ετή επαγγελματική του εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων, ο συγγραφέας παρουσιάζει και αναλύει τακτικές οργάνωσης και διοίκησης του εμπορικού τμήματος, εξετάζοντας θέματα όπως την πολιτική διείσδυσης στην αγορά και τη στοχοθεσία των πωλήσεων, το Σύστημα Πελατειακών Σχέσεων, το Marketing Plan, το νεκρό σημείο και το ρόλο του στη βιωσιμότητα και κερδοφορία της επιχείρησης, καθώς και το ρυθμιστικό ρόλο του τμήματος πωλήσεων για την εξέλιξη της επιχείρησης.
Παράλληλα, παρουσιάζεται με εύληπτο τρόπο η εφαρμογή της τακτικής για μια ολοκληρωμένη πώληση, με ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία της επαφής, τους κανόνες παρουσίασης, την εξασφάλιση της προσοχής του πελάτη, τις ερωτήσεις, τη διαχείριση των αντιρρήσεων και το κλείσιμο της πώλησης.
Απευθύνεται σε όλους όσοι έχουν άμεση ή έμμεση εμπλοκή στην ανάπτυξη των εμπορικών τμημάτων και την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|