Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ LEGO MINDSTORMS EV3
κερδίστε 2,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
010.8189 |
Βάρος : |
1.427 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21x29 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
322 |
Barcode : |
9786185242985 |
|
ISBN : |
978-618-5242-98-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2014 |
Περιγραφή
Η γλώσσα οπτικού προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3, που βασίζεται σε μπλοκ, έχει σχεδιαστεί για να επιτρέψει σε οποιονδήποτε να προγραμματίσει έξυπνα ρομπότ. Διαθέτει ισχυρότατα χαρακτηριστικά που στην αρχή μπορούν να προκαλέσουν φόβο στον αρχάριο. Η Τέχνη Προγραμματισμού των LEGO MINDSTORMS EV3 είναι ένας έγχρωμος φιλικός οδηγός για αρχάριους σχεδιασμένος για να γεφυρώσει αυτόν το φόβο.Στο εσωτερικό, θα ανακαλύψετε πώς να συνδυάζετε βασικά στοιχεία EV3 όπως μπλοκ, καλώδια δεδομένων, αρχεία και μεταβλητές για να δημιουργήστε εξελιγμένα προγράμματα. Θα μάθετε επίσης καλά πρακτικές προγραμματισμού, διαχείρισης μνήμης και χρήσιμες στρατηγικές εντοπισμού σφαλμάτων. Δεξιότητες που είναι χρήσιμες στον προγραμματισμό σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Όλα τα προγράμματα του βιβλίου λειτουργούν με έναν γενικό ρομπότ δοκιμών που θα δημιουργήσετε από νωρίς.
Καθώς θα συνεχίζετε, θα μάθετε να προγραμματίζετε το ρομπότ σας:
- Να αντιδρά σε διαφορετικά περιβάλλοντα και να ανταποκρίνεται σε εντολές
- Να ακολουθεί έναν τοίχο για πλοήγηση σε λαβύρινθο
- Να εμφανίζει στην οθόνη EV3 σχέδια που εισάγονται με καντράν, αισθητήρες και καλώδια δεδομένων
- Να παίζει μαζί σας ένα παιχνίδι μνήμης που χρησιμοποιεί πίνακες για την αποθήκευση της υψηλής βαθμολογίας
- Να ακολουθεί μια γραμμή χρησιμοποιώντας έναν ελεγκτή PID, όπως αυτός που χρησιμοποιείται στα πραγματικά βιομηχανικά συστήματα
Το παρόν σύγγραμμα καλύπτει τόσο την έκδοση Σπιτιού όσο και την έκδοση Εκπαίδευσης του σετ EV3, καθιστώντας το ιδανικό για παιδιά, γονείς και δασκάλους.
Ανεξάρτητα από το αν το εργαστήριο ρομποτικής σας είναι το σαλόνι του σπιτιού σας ή η τάξη του σχολείου σας, αυτός είναι ο πλήρης οδηγός για τον προγραμματισμό EV3 που περιμένατε.
Μετάφραση-Επιμέλεια: Δρ. Δημήτριος Πογαρίδης.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|