Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
κερδίστε 2,90 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3406 |
Βάρος : |
0.85 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
504 |
Barcode : |
9789604995066 |
|
ISBN : |
978-960-499-506-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2024 |
Περιγραφή
Αυτό το βιβλίο απευθύνεται πρωτίστως σε εκπαιδευτικούς, αποτελώντας μια μελέτη των σύγχρονων παιδαγωγικών θεωριών καθώς αυτές δοκιμάζονται στην πράξη. Στο πλαίσιο αυτό, περισσότερο θέτει έναν προβληματισμό σχετικά με τις δυνατότητες εφαρμογής τής κάθε παιδαγωγικής θεώρησης παρά προχωρά σε μια επιμέρους ανάλυσή της. Προσφέρεται έτσι στον αναγνώστη μια πολύτιμη δυνατότητα κριτικής προσέγγισης του συνόλου των ποικίλων μοντέλων διδασκαλίας στο πεδίο της εφαρμογής τους.Το βιβλίο διαιρείται σε τέσσερα μέρη. Στο Πρώτο Μέρος εξετάζονται οι κλασικές θεωρίες μάθησης, που εκτείνονται από τους πρώτους φιλοσόφους της εκπαίδευσης μέχρι τους συμπεριφοριστές, τους γνωστικιστές, τους ανθρωπιστές και τους νευροεπιστήμονες του εικοστού αιώνα. Το Δεύτερο Μέρος καλύπτει ένα μεγάλο εύρος των περισσότερο σύγχρονων θεωρήσεων που προσεγγίζονται τόσο στο πεδίο της μαθησιακής διαδικασίας όσο και σε εκείνο της θεωρητικής τεκμηρίωσής τους. Στο Τρίτο Μέρος γίνεται μια συστηματική μελέτη των εκπαιδευτικών στρατηγικών και των δυνατοτήτων εφαρμογής τους, ενώ παρουσιάζεται και μια ενότητα που αφορά στην ειδική αγωγή. Τέλος, στο Τέταρτο Μέρος, επιχειρείται η εξέταση των παιδαγωγικών θεωριών στη βάση της εκπαιδευτικής τους αξιοποίησης. Συμπληρώνεται έτσι μια συνολική και συνεκτική εικόνα που αποκαλύπτει όλο το φάσμα σχεδιασμού και εφαρμογής της εκπαιδευτικής παρέμβασης, προσφέροντας μια ιδιαίτερα χρήσιμη διαδικασία ανατροφοδότησης στο επίπεδο των ποικίλων δυνατοτήτων των πρακτικών εφαρμογών.