Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
κερδίστε 1,76 €
Διαθέσιμο - Συνήθως αποστέλλεται σε 1 με 5 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
013.7774 |
Βάρος : |
1.154 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
774 |
Barcode : |
9789604496440 |
|
ISBN : |
978-960-449-644-0 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Οι ερμηνευτικές προσεγγίσεις των Κειμένων Λογοτεχνίας Α΄Λυκειου είναι μια συλλογική προσπάθεια που έχει βάση την πολυετή διδακτική πείρα των συγγράφεων.Ο σχεδιασμός του πιστεύουμε ότι εξυπηρετεί τόσο τους διδάσκοντες όσο και τους διδασκομένους.Ειδικότερα:- Το εισαγωγικό μέρος, το θέμα, η διάρθρωση, η αναλυτική επεξεργασία κατά ενότητες και η σύνθεση ακολουθούν τη γνωστή διδακτική μέθοδο της Αναλυσης και τις Σύνθεσης , που εφαρμόζουμε κατά την ερμηνεία του κειμένου. Η προσέγγιση του περιεχομένου και της μορφής γίνεται συγχρονικά (τι λέει το κείμενο και πως το λέει)[...].
- Η κριτική αποτίμηση βοηθάει το μαθητή να καλλιεργήσει την καλλιτεχνική του ευαισθησία με βάση την ανταπόκριση που βρίσκει κέθε κείμενο μέσα του. Η κριτική αυτή, που δεν γίνεται αυθαίρετα αλλά στηρίζεται σε έγκυρη βιβλιογραφία, αποσκοπεί στη διάκριση του αξιολόγου λογοτεχνικού έργου από τα λιγότερο σημαντικά.
- Τα παράλληλα κείμενα από ομόθεμα έργα ανταποκρίνονται στην ανάγκη για πολλαπλή και διαχρονική θεώρηση της βσικής ιδέας κάθε κειμένου.'Αλλωστε τόσο αυτά όσο και τα κριτήρια αξιολόγησης, που παρατίθενται ενδεικτικά, είναι σύμφωνα με τις οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και με το τελευταίο Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόηγηση στο λύκειο.
- Ως μια συλλογική προσπάθεια οι ερμηνευτικές μας προσεγγίσεις έιναι φυσικό να διασώζουν το ύφος και τον τρόπο ερμηνείας κάθε συγγραφέα. Αυτό όχι μόνο δεν βλάπτει, αλλά και υποβάλλει μια πλουραλιστική αντίληψη, ικανή να καταπολεμήσει το μονοσήμαντο και το δογματικό.
(απο τον πρόλογο των συγγραφέων)
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|