Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ
κερδίστε 1,19 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.1809 |
Βάρος : |
0.256 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ13 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
174 |
Barcode : |
9789604022120 |
|
ISBN : |
960-402-212-1 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο αναφέρεται στο ρόλο και το επαγγελματικό προφίλ, στην εκπαίδευση και την αποτίμηση του έργου του εκπαιδευτικού. Το κεντρικό ερώτημα που τίθεται είναι: υπό ποιες προϋποθέσεις ο εκπαιδευτικός θα μπορέσει να επιτελέσει σήμερα το έργο του σε ένα περιβάλλον συνεχώς μεταβαλλόμενο, πολυπολιτισμικό και ενταγμένο σε ένα παγκοσμιοποιημένο οικονομικό πλαίσιο; Η απάντηση είναι ότι οι συνθήκες αυτές προσδίδουν μια νέα ερμηνεία στο ρόλο και απαιτούν ένα νέο προφίλ εκπαιδευτικού, τον «στοχαζόμενο εκπαιδευτικό». Αυτό σημαίνει ότι επιβάλλονται κυρίως παρεμβάσεις και αλλαγές αφενός στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών. Πέραν αυτού όμως, ο συγγραφέας πιστεύει ότι απαιτούνται και γενικότερες αλλαγές στις ουσιαστικές παραμέτρους της εκπαίδευσης: στους στόχους και τα περιεχόμενα διδασκαλίας και μάθησης, στους τρόπους εργασίας στο σχολείο, στη σχέση εκπαιδευτικού και μαθητή και στο σύστημα αξιολόγησης του επιτελούμενου στο σχολείο εκπαιδευτικού έργου. Πολύ επιγραμματικά: το σημερινό σχολείο των γνώσεων δεν ικανοποιεί και δεν επαρκεί πια, χρειαζόμαστε και πρέπει να δημιουργήσουμε το παιδαγωγικό σχολείο και τον παιδαγωγό-εκπαιδευτικό. Σε ένα τέτοιο εκπαιδευτικό περιβάλλον θα απελευθερώνεται η σκέψη και η βούληση του μαθητή, θα καλλιεργείται θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στο έργο τους, και θα καθίσταται το σχολείο εστία μάθησης και κριτικού προβληματισμού τόσο για το μαθητή όσο και για τον εκπαιδευτικό.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|