Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ
κερδίστε 2,06 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2150 |
Βάρος : |
0.389 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
300 |
ISBN : |
960-7097-42-4 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
1998 |
Περιγραφή
Στο χώρο του σχολείου προκύπτουν πολλά και διαφορετικά προβλήματα που απασχολούν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και γενικότερα όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαίδευση. Για τη σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών κρίνεται αναγκαία η καθιέρωση της συμβουλευτικής στο σχολείο, κύριος εκφραστής της οποίας θα είναι ο εκπαιδευτικός. Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται αν είναι ορθό, σκόπιμο και εφικτό ο εκπαιδευτικός να αναλάβει και συμβουλευτικές υποχρεώσεις. Ερευνάται, επίσης, αν η κατοχή συμβουλευτικών δεξιοτήτων εκ μέρους του εκπαιδευτικού είναι αναγκαία και επιτακτική, προκειμένου να επιτελεί αποτελεσματικά το έργο του και για να αποφευχθεί η υποβάθμιση και συρρίκνωση των στόχων του σχολείου. Στη συνέχεια, αφού διερευνάται ποιοι μπορεί να είναι οι αποδέκτες των συμβουλευτικών υπηρεσιών του εκπαιδευτικού, και οριοθετούνται οι περιοχές της δραστηριότητάς του, σκιαγραφούνται εκείνα τα προσόντα που χαρακτηρίζουν τον εκπαιδευτικό ως λειτουργό συμβουλευτικής και προσανατολισμού. Το βιβλίο ολοκληρώνεται με την ανίχνευση της ετοιμότητας των εν ενεργεία εκπαιδευτικών, αλλά και των σημερινών φοιτητών των Σχολών στο χώρο της εκπαίδευσης, για την ανάληψη συμβουλευτικού έργου. Τέλος, εξάγονται συμπεράσματα που προκύπτουν από μια τέτοια θεώρηση του προβλήματος.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|