Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
κερδίστε 1,49 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
002.9435 |
Εκδότης : |
||
Διαστάσεις : |
23χ16 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
184 |
Barcode : |
9789609552424 |
|
ISBN : |
978-960-9552-42-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2011 |
Περιγραφή
Η οργάνωση των υπηρεσιών υγείας και οι σχέσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών στις υπηρεσίες υγείας γενικότερα δεν είναι στατικές, δεδομένες και διαχρονικές, αλλά επηρεάζονται ιστορικά και μορφοποιούνται από την ευρύτερη κοινωνικοοικονομική δυναμική. Κατά τον 21ο αιώνα, η ψηφιακή διάσταση της οικονομίας αναπροσαρμόζει τον ρόλο της πληροφορίας στην οργάνωση των υπηρεσιών υγείας και εξυπηρετεί επίσης άλλες ανάγκες (π.χ. αυξημένη λογοδοσία, ενημέρωση ασθενών, περιορισμός ιατρικής εξουσίας κ.ά.). Από την άλλη, η ύπαρξη αυξημένων δυνατοτήτων πρόσβασης στην πληροφορία μέσω του διαδικτύου δεν σημαίνει ότι όλοι αυτομάτως θα υιοθετήσουν τα "νέα" εργαλεία. Αντίθετα, απαιτούνται πολιτικές και κατάλληλα διαμορφωμένες υπηρεσίες πληροφόρησης προκειμένου οι περισσότεροι να έχουν πρόσβαση στις κατάλληλες γι αυτούς πληροφορίες, αλλά και να μάθουν να χρησιμοποιούν τα εργαλεία πληροφόρησης, και μέσω αυτών να επιδιώξουν τη νέα συνεργατική σχέση με την ιατρική και τους ιατρούς. Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι η διερεύνηση του ρόλου της πληροφόρησης, των υπηρεσιών πληροφόρησης και της πληροφοριακής συμπεριφοράς των επαγγελματιών υγείας και των ασθενών ως παραγόντων που επηρεάζουν τις σχέσεις μεταξύ ιατρών και ασθενών, την οργάνωση των υπηρεσιών υγείας και, εντέλει, τη διοίκηση των μονάδων υγείας.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|