Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ
κερδίστε 2,89 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2706 |
Εκδότης : |
||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
480 |
Barcode : |
9789605460884 |
|
ISBN : |
978-960-546-088-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2012 |
Περιγραφή
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σημαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήματα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιμετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης των συγκεκριμένων παιδιών. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι κατατίθενται οι απόψεις και οι εμπειρίες ειδικών (πανεπιστημιακών, ερευνητών, επαγγελματιών της ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικών) από διάφορες χώρες του κόσμου (Ιταλία, Πορτογαλία, Γαλλία, Βέλγιο, ΗΠΑ, Ισραήλ) σχετικά με διαφορετικές περιπτώσεις παιδιών με ιδιαιτερότητες (σωματικές αναπηρίες, εγκεφαλική παράλυση, σύνδρομο Down, προβλήματα συμπεριφοράς, συναισθηματικά προβλήματα, δυσκολίες μάθησης, ΔΕΠ-Υ κ.λπ.). Κοινό σημείο στις ποικίλες θεωρίες αλλά και πρακτικές ένταξης (που αφορούν εξειδικευμένες παρεμβάσεις και πιλοτικά προγράμματα) αποτελεί η επιδίωξη ενός κοινωνικού μοντέλου το οποίο θέτει στο επίκεντρο των παρεμβάσεων το ίδιο το παιδί, με στόχο την ανάδειξη και την αξιοποίηση των ιδίων δυνατοτήτων και δυναμικών του μέσα από εκπαιδευτικά, ψυχολογικά και κοινωνικά περιβάλλοντα, και με απώτερο σκοπό την αυτόνομη πορεία του. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και ειδικούς που ασχολούνται με τις συγκεκριμένες ομάδες παιδιών, σε γονείς που έχουν παιδιά με ιδιαίτερες δυσκολίες, και σε φοιτητές ανάλογων τμημάτων.Επανέκδοση: "Ελληνικά Γράμματα", 2010.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|