Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
κερδίστε 2,03 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
011.3378 |
Βάρος : |
0.489 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
222 |
|
ISBN : |
960-351-669-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Το βιβλίο εισάγει τον αναγνώστη στην Οικονομική των Επιχειρήσεων, γνωστικό αντικείμενο της οποίας αποτελούν η μελέτη των επιχειρήσεων, η εφαρμογή των οικονομικών αρχών και μεθοδολογιών για τη λήψη αποφάσεων μέσα στην επιχείρηση και ο ορισμός των κανόνων που διευκολύνουν την επίτευξη των επιθυμητών οικονομικών στόχων που θέτει η διοίκηση.Καλύπτει ένα εύρος θεμάτων κρίσιμου ενδιαφέροντος για τον αναγνώστη, μεταξύ των οποίων ενδεικτικά αναφέρονται τα υποδείγματα συμπεριφοράς καταναλωτών και επιχειρήσεων για την ανάλυση αποφάσεων, οι εταιρικές μορφές, οι στόχοι, το ιεραρχικό σύστημα και το σύστημα πληροφόρησης της επιχείρησης. Εξετάζει τη διαχρονική φύση της λήψης αποφάσεων που καθιστά υποχρεωτική τη χρήση της μεθόδου προεξόφλησης των ταμειακών ροών. Δίνει έμφαση στη διαχείριση του κόστους που συνεπάγεται κάθε επιχειρηματική απόφαση. Προσδιορίζει τις αρχές που διέπουν τη ζήτηση για την καλύτερη δυνατή πρόβλεψη των εσόδων της επιχείρησης. Αναφέρεται στην τιμολόγηση των προϊόντων στην πράξη, η οποία λαμβάνει υπόψη τις συνθήκες αβεβαιότητας, και περιλαμβάνει την τιμολόγηση νέων προϊόντων, την πολιτική προσαύξησης της τιμής, την επιλογή τιμής κορυφής και τιμής διείσδυσης, μεταξύ άλλων. Αναλύει τις επιχειρηματικές αποφάσεις, τον προϋπολογισμό επενδυτικών δαπανών και τον υπολογισμό αξίας της επιχείρησης. Τέλος, εξετάζει τις επιχειρηματικές αποφάσεις σε συνθήκες κινδύνου και αβεβαιότητας. Η ενσωμάτωση των τελευταίων καθιστά αβέβαιες τις χρηματοροές και οδηγεί σε προσαρμογές στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων.
Πιστεύουμε ότι το βιβλίο αποτελεί χρήσιμο βοήθημα, τόσο για τους σπουδαστές της οικονομικής επιστήμης, όσο και για τα διοικητικά στελέχη των επιχειρήσεων.