close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ




13,99 € 12,59 €
κερδίστε 1,40 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.3249
Βάρος :
0.34 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
14x21
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
224
Barcode :
9786185162962
ISBN :
978-618-5162-96-2
Ετος κυκλοφορίας :
2021

Περιγραφή

Ο Φιλίπ Μεριέ, διεθνούς φήμης κορυφαίος γάλλος παιδαγωγός, με το αυτό βιβλίο, απαντώντας σε καίρια ερωτήματα για το σημερινό σχολείο, μας προσφέρει το απαύγασμα της παιδαγωγικής του γνώσης. Γιατί αυτό το βιβλίο είναι πρώτα απ’ όλα ένα ταξίδι στο χώρο της παιδαγωγικής, μια μύηση στο έργο μεγάλων παιδαγωγών. Ο Φρενέ, ο Κλαπαρέντ, ο Ουρύ, η Μοντεσσόρι, ο Βιγκότσκι, ο Πεσταλότσι και όλοι οι άλλοι, αγνοημένοι συνήθως στις παιδαγωγικές σχολές, είναι οι επίτιμοι προσκεκλημένοι αυτού του βιβλίου. Μέσα σε λίγες γραμμές, εξετάζοντας ζητήματα της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας, ο Φιλίπ Μεριέ μάς οδηγεί να ανακαλύψουμε την πρωτοτυπία της σκέψης τους.

Υπάρχουν κάποιοι «κοινοί τόποι» στην παιδαγωγική, κάποιες εκφράσεις που έχουν γίνει σλόγκαν, που χαίρουν ευρύτατης αποδοχής και κυριαρχούν στα μέσα και τον επίσημο εκπαιδευτικό λόγο. «Πρώτα ο μαθητής», «ενεργητική μάθηση», «σεβασμός στο παιδί», «εξατομίκευση», κ.ά. Αλλά αυτοί οι «κοινοί τόποι» σπάνια διασαφηνίζονται και τα σχετικά ερωτήματα συνήθως αποφεύγονται: πώς εμφανίστηκαν, πώς χρησιμοποιήθηκαν, ποιες διαφορές και ποιες ερμηνευτικές αποκλίσεις καλύπτουν; Τι σημαίνει «σέβομαι ένα παιδί»; Τι θα πει «να ενεργούν οι μαθήτριες»; Τι πρέπει να «εξατομικεύσουμε» στην εκπαίδευση και τη διδασκαλία;

Μετάφραση: Χάρης Παπαδόπουλος