Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κερδίστε 1,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3348 |
Βάρος : |
0.387 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
176 |
Barcode : |
9786182042571 |
|
ISBN : |
978-618-204-257-1 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2023 |
Περιγραφή
Η παιδαγωγική της Συμπερίληψης (inclusion) προσβλέπει σε ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες για όλα τα παιδιά στη βάση της αρχής της ισότητας και της δημοκρατίας. Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 που διατυπώθηκε η ιδέα αυτή στη Σαλαμάνκα αναζητήθηκαν τρόποι για να επιτευχθεί στην πράξη.Η επίτευξη της συμπερίληψης και της ισότιμης συμμετοχής των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ε.ε.α) και αναπηρία παραμένει ένας στόχος η υλοποίηση του οποίου συναντά εμπόδια ένα από τα οποία είναι η ελλιπής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Προκειμένου η ιδέα της συμπερίληψης να μετασχηματιστεί σε πράξη, θα πρέπει να απαντηθούν κάποια ερωτήματα που απασχολούν τους/τις εκπαιδευτικούς, όπως:
α) Με ποια μέσα θα μπορούσε να επιτευχθεί;
β) Ποια βήματα θα μπορούσαν να γίνουν στην πράξη προς αυτήν την κατεύθυνση;
γ) Πώς θα μπορούσαν να αρθούν οι προκαταλήψεις, τόσο των παιδιών του Γενικού Σχολείου όσο και των γονιών τους... αλλά πολύ περισσότερο των ίδιων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στο χώρο της Γενικής Αγωγής;
δ) Πώς θα μπορούσαν τα παιδιά με ε.ε.α. να βγουν από το περιθώριο της σχολικής ζωής; Πώς θα μπορούσαν να πιστέψουν στον εαυτό τους και να συμμετέχουν ισότιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία, έχοντας αποκτήσει την απαιτούμενη αυτοεκτίμηση;
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση έρχεται να δώσει μια απάντηση στα ερωτήματα αυτά, αφού η φιλοσοφία της πλησιάζει πολύ τη φιλοσοφία της συμπερίληψης. Έτσι η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως μέσον για την συμπερίληψη των μαθητών και μαθητριών με ε.ε.α. και να αποτελέσει μια νησίδα στο σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα προς αυτή την κατεύθυνση. [...]
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|