Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
κερδίστε 1,59 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
003.2635 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
23χ16 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
264 |
|
Barcode : |
9789609405997 |
ISBN : |
978-960-9405-99-7 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2011 |
Περιγραφή
Από όλες τις γλωσσικές πράξεις επικοινωνίας, το γράψιμο, η παραγωγή του γραπτού λόγου -σε αντίθεση με την παραγωγή του προφορικού λόγου- είναι η πιο πολύπλοκη και πιο δύσκολη. Πάρα πολλοί άνθρωποι διαβάζουν πολύ και καλά, αλλά και μόνο με την ιδέα ότι πρέπει να γράψουν κάτι περισσότερο από δύο λέξεις, νιώθουν πανικό και αγωνία!Το βιβλίο, βασισμένο σε ελληνικά και ξένα ερευνητικά δεδομένα, φωτίζει τα χαρακτηριστικά της δραστηριότητας του γραψίματος, τις διαδικασίες πρόσκτησής του και τις στρατηγικές, τις τεχνικές και τους τρόπους μάθησής του. Περιγράφει τη διαδικασία παραγωγής του γραπτού λόγου, επισημαίνει τις δυσκολίες τις οποίες συναντά ένας αρχάριος συγγραφέας και προτείνει ευέλικτους τρόπους αξιολόγησης και κατάλληλης υποστήριξης των μαθητών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε αυτό το πεδίο.
Η πρωτοτυπία του βιβλίου έγκειται στην αναλυτική παρουσίαση των συνθηκών και των τρόπων γραφής και επανεγγραφής του γραπτού κειμένου, στον εντοπισμό των μαθητικών και μαθησιακών δυσκολιών και, το πιο σημαντικό, στην υπόδειξη διδακτικών πρακτικών που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην επεξεργασία καινούριων διδακτικών βημάτων-ενεργειών μάθησης. Η διατύπωση των διδακτικών προτάσεων και των έγκυρων υποδείξεων γίνεται σε γλώσσα εύληπτη και κατανοητή, θεμελιώνοντας έτσι μια πραγματικά αποτελεσματική διδασκαλία της δεξιότητας παραγωγής του γραπτού λόγου.
Επανέκδοση: "Ελληνικά Γράμματα", 2004.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|
Συχνά αγοράζονται μαζί