Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
κερδίστε 2,80 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Ο παρών συλλογικός τόμος πραγματεύεται ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που σχετίζονται με την Εκπαιδευτική Ψυχολογία και ειδικότερα εστιάζει σε Στρατηγικές Διαχείρισης Κρίσεων Παιδιών και Εφήβων στο Σχολικό Περιβάλλον. Ειδικότερα, περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:-Νευροαναπτυξιακές διαταραχές και αποκλίνουσα συμπεριφορά: Παιδιά με ΔΕΠ-Υ και παραβατικότητα στην τάξη
-Διαταραχές ανάπτυξης, μάθησης και συμπεριφοράς ως παράγοντες επικινδυνότητας για την εκδήλωση αποκλίνουσας, επιθετικής ή και παραβατικής συμπεριφοράς.
-Παράγοντες κίνδυνου στην οικογένεια και εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον,
-Συμπεριφορές που απορρέουν από διαταραχές αισθητηρικής επεξεργασίας - Εκπαιδευτική εργοθεραπεία.
-Η αυτορρύθμιση της μάθησης σε σχολικό πλαίσιο.
-Συναισθηματική ρύθμιση και επιθετική συμπεριφορά παιδιών και εφήβων.
-Η ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές: υποστηρικτικές στρατηγικές στην τάξη. Το ψυχόδραμα και ο κινηματογράφος ως στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στη σχολική τάξη.
-Εκφάνσεις Θετικής Ψυχολογίας στην εκπαίδευση.
-Συλλογικό πλαίσιο πρόληψης και διαχείρισης προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς: Το παράδειγμα του σχολικού συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘεΣυ)
-Αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη.
-Στρατηγικές διαχείρισης μαθητών υπό το πρίσμα της εθνοπολιτισμικής ετερότητας καιδιαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
Επιστημονική επιμέλεια: Σοφολόγη Μ., Κουγιουμτζής Γ.Α.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|