Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
κερδίστε 2,62 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.1829 |
Βάρος : |
0.779 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
459 |
Barcode : |
9789605431310 |
|
ISBN : |
960-543-131-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2003 |
Περιγραφή
[...] Οι εργασίες που παρουσιάζονται στο παρόν πόνημα - οι οποίες παρουσιάζονται υπό μορφή αυτόνομων δοκιμίων - έχουν ως πρωταρχικό στόχο την εδραίωση ενός γόνιμου διαλόγου μεταξύ των ερευνητών της διδακτικής και της μεθοδολογίας των μαθηματικών, των ερευνητών των μαθηματικών, των καθηγητών και δασκάλων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, των προπτυχιακών και των μεταπτυχιακών φοιτητών Παιδαγωγικών και Φυσικομαθηματικών Τμημάτων, καθώς και των υποψηφίων διδακτόρων και για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Οι περισσότερες εργασίες του παρόντος τόμου (ή μέρος αυτών) έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά καθώς και στα πρακτικά διεθνών και πανελληνίων συνεδρίων.Αρκετά θέματα που παρουσιάζονται σε αυτό τον τόμο απασχολούν τους σύγχρονους ερευνητές της διδακτικής των μαθηματικών ανά την υφήλιο. Σ' αυτά συμπεριλαμβάνονται σύγχρονες προσεγγίσεις σε θέματα αξιολόγησης, το Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΕΠΠΣ), οι διαφυλικές σχέσεις καθώς και ο ρόλος των πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών στη διδακτικο-μαθησιακή διαδικασία. Όπως θα παρατηρήσει ο μελετητής του παρόντος βιβλίου, μεγαλύτερη έμφαση έχει δοθεί σε σύγχρονα θέματα τα οποία αφορούν (και) την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα και έχουν αποτελέσει σημεία αιχμής αρκετών μεταρρυθμιστικών πολιτικών και δράσεων - σε διεθνές και τοπικό επίπεδο - τις προηγούμενες δύο δεκαετίες. [...]
(απόσπασμα από τον πρόλογο του συγγραφέα)
Το πέμπτο μέρος του βιβλίου παρουσιάζεται στα αγγλικά.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|