Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
κερδίστε 2,97 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3428 |
Βάρος : |
1.02 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21x30 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
360 |
Barcode : |
9789606560279 |
|
ISBN : |
978-960-656-027-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2020 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε φοιτητές, καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο αναγνώστη. Ακολουθώντας αμφίδρομη πορεία, από τη θεωρία στην εμπειρική έρευνα και το αντίστροφο, το βιβλίο μελετά και αναλύει βασικές έννοιες που αφορούν στη Διδακτική της Ιστορίας, στον σχεδιασμό και στη μεθοδολογική οργάνωση της διδασκαλίας της Ιστορίας καθώς και σε σχετικά θέματα αξιολόγησης. Το βιβλίο εξετάζει τη διπλή δραστηριότητα που συντελείται στην τάξη, τη διδασκαλία και τη μάθηση, κατά την οποία ο μαθητής προσεγγίζεται όχι ως παθητικός αποδέκτης γνώσεων, αλλά ως δημιουργός ιστορικής σκέψης.Βασικοί σκοποί του βιβλίου είναι η κατανόηση και η εκμάθηση των θεμελιωδών ιστορικών εννοιών και η εφαρμογή πρόσφορων παιδαγωγικών και διδακτικών πρακτικών ιστορικής ανάλυσης, κριτικής προσέγγισης και ανάπτυξης δεξιοτήτων των μαθητών ώστε να αποκτήσουν ιστορική παιδεία, χωρίς να ακυρώνεται η επιστημολογική ιδιαιτερότητα της Ιστορίας και να παραβλέπεται η πολυπλοκότητα του ιστορικού "γίγνεσθαι". Περιγράφονται αναλυτικά στο βιβλίο διδακτικές μέθοδοι, στρατηγικές και τεχνικές που μπορούν να αξιοποιηθούν από τον/την εκπαιδευτικό στο πλαίσιο σχεδιασμού της διδακτικής μεθοδολογίας, οι φάσεις της δημιουργίας ενός διδακτικού σεναρίου Ιστορίας, οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβεί ο/η εκπαιδευτικός προκειμένου να προγραμματίσει τη διδασκαλία του/της. Επίσης, αναλύονται θέματα εκπαιδευτικής αξιολόγησης, όπως μορφές αξιολόγησης, μέθοδοι αξιολόγησης και ανατροφοδότηση. Το βιβλίο πραγματεύεται πολυεπίπεδες, πολυπρισματικές διδακτικές προσεγγίσεις (περισσότερες της μίας ιστορικές αφηγήσεις/ερμηνείες, μακρο - και μικρο - ιστορία, κοινωνική/οικονομική ιστορία, ιστορία του πολιτισμού) που καλύπτονται με θεωρητική τεκμηρίωση και συνοδεύονται από αντίστοιχα διδακτικά παραδείγματα και διδακτικές εφαρμογές. Έτσι, το βιβλίο συμβάλλει στον σχεδίασμά των βέλτιστων συνθηκών για τον μετασχηματισμό της σχέσης των μαθητών με την ιστορική γνώση σε κριτική και αναστοχαστική διαδικασία, ώστε να γίνει η Ιστορία γοητευτική και ενδιαφέρουσα, καθοριστικό μάθημα για τη διαμόρφωση του ατομικού και συλλογικού "εαυτού".