Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΤΡΕΙΣ ΕΠΟΧΕΣ: ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
κερδίστε 2,20 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
119.0967 |
Βάρος : |
0.74 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
576 |
Barcode : |
9786180700725 |
|
ISBN : |
978-618-07-0072-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2023 |
Περιγραφή
Εν είδει ημερολογιακών καταγραφών, ο Στάθης Λιβαθινός γράφει για τη ζωή του. Για την «προετοιμασία», το πώς ένα παιδί που μεγαλώνει στα Εξάρχεια τις δεκαετίες του 60 και του 70 προσανατολίζεται προς την τέχνη. Για τη «μαθητεία», τα χρόνια των σπουδών του στη Μόσχα πλάι σε δασκάλους-επιγόνους του Στανισλάφσκι που σημάδεψαν την ιστορία του σύγχρονου θεάτρου. Για την επιστροφή του στην Ελλάδα και την «πράξη» την επίμονη, ενίοτε και αγωνιώδη προσπάθεια να είναι κάθε παράσταση η κορύφωση μιας συλλογικής διαδικασίας, για τους ανθρώπους που τον καθόρισαν. «Τρεις εποχές» οι οποίες, παράλληλα, μιλούν για την εξέλιξη κάθε καλλιτέχνη και την, αναπόφευκτη, διαχείριση της ματαιοδοξίας. Μιλώντας για συγκεκριμένες παραστάσεις του, που έχουν ήδη αφήσει το ίχνος τους στη νεοελληνική παραστασιολογία, ο Λιβαθινός καταθέτει το απόσταγμα της εμπειρίας του καλύπτοντας ένα ευρύ πεδίο ζητημάτων, από τη σχέση σκηνοθέτη-ηθοποιού και την αναζήτηση του «θέματος», έως τις ακροάσεις, τον αυτοσχεδιασμό, τη σκηνογραφία και τους θεατρικούς φωτισμούς, από την ηθική στο θέατρο έως τις απαιτήσεις του κοινού, και από το εγχείρημα της Πειραματικής Σκηνής το 2005 έως το όραμα για το Εθνικό Θέατρο και τη Σχολή του. «Πώς συντηρείται η μνήμη; Πώς επιλέγει τι κρατάει και τι πετάει; Καίρια ερωτήματα για μένα, μα παραμένουν αναπάντητα. Μ αυτές τις σημειώσεις θέλησα να τιμήσω τις στιγμές που μου χαρίστηκαν ως τώρα, όπως κι αυτούς που μου τις χάρισαν, που με αγάπησαν, με καθοδήγησαν ή με τιμώρησαν συνήθως για καλό σκοπό, όσο κι αυτούς που μου συμπαραστάθηκαν, με πίστεψαν και με συντρόφευσαν Παραδείγματα προς μίμηση δεν υπάρχουν, κι ας λένε. Ο καθένας μας είναι και ο δρόμος του. Αν όμως βρισκόταν κάτι σε όλα αυτά που θα μπορούσε να κεντρίσει έναν νέο καλλιτέχνη για να πιάσει ένα νήμα χωρίς να φοβηθεί, και με όποιο τίμημα να τολμήσει να κάνει τα δικά του λάθη, θα ήταν για μένα μια ευεργετική και σωτήρια έκβαση...» Στ. Λ.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|