Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΝΟΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ
κερδίστε 12,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.2054 |
Βάρος : |
0.62 kg |
|
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
17x24 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
224 |
|
Barcode : |
9789604590223 |
ISBN : |
978-960-459-022-3 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Η Φιλοσοφία για Παιδιά παρουσιάζεται σήμερα ως το κυρίως ρεύμα στην προσπάθεια σύνδεσης της φιλοσοφίας με το παιδί και το χώρο του σχολείου, με τρόπο ώστε να της αποδοθεί ο παιδαγωγικός ρόλος που της αναλογεί αλλά και να αναφανεί η ικανότητά της να συμμετέχει στην επίτευξη πολλαπλών στόχων, τους οποίους τα ίδια τα εκπαιδευτικά συστήματα υιοθετούν και προκρίνουν. Τα τελευταία τριάντα χρόνια το εγχείρημα αυτό έχει κινήσει την προσοχή φιλοσόφων και εκπαιδευτικών σε όλο σχεδόν τον κόσμο· ο όγκος της υπάρχουσας βιβλιογραφίας δείχνει το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη μελέτη των διαφορετικών πτυχών του τόσο σε θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο της σχολικής πράξης. (...) Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό μοντέλο που ενεργοποιεί συστηματικά το διάλογο, μέσω του οποίου παιδιά και δάσκαλοι συνδέονται διαμορφώνοντας κοινότητες έρευνας και θέτοντας έτσι υπό αμφισβήτηση το νοησιαρχικό μοντέλο εκπαίδευσης βασισμένο στη σιωπή των παιδιών. Η εκπαίδευση βρίσκει τον νόημά της όταν τα παιδιά μπορούν να δώσουν νόημα στις εμπειρίες της και να χειραφετηθούν.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|