Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ & ΣΥΓΧΡΟΝΗ (ΖΗΤΗ)
κερδίστε 2,09 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
019.4102 |
Βάρος : |
0.758 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
406 |
Barcode : |
9789604560998 |
|
ISBN : |
978-960-456-099-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Για φυσικούς, υποψηφίους ΑΣΕΠΓια φοιτητές Σχολών Θετικών Επιστημών
Το βιβλίο τούτο είχε πολλαπλή στόχευση:
1. Θελήσαμε να μαζέψουμε τη φαινομενικά απέραντη ύλη της Γενικής και Σύγχρονης Φυσικής με τρόπο μεθοδικό, ευσύνοπτο και κυρίως χωρίς να παραμελήσουμε βασικά της τμήματα.
2. Θελήσαμε να αναδείξουμε τις ενοποιητικές αρχές που διέπουν όλη τη Φυσική, τις αρχές διατήρησης για παράδειγμα, στο πλαίσιο των οποίων μπορεί να ερμηνεύσει κανείς πλήθος από διαφορετικά φαινόμενα.
3. Δε θελήσαμε να κρύψουμε τα μαθηματικά, όπως και "ό,τι είναι δύσκολο" κάτω από το χαλί ούτε να τα παραπετάξουμε. Ίσα - ίσα που επιμείναμε περισσότερο στην ανάδειξη, σχολιασμό, ερμηνεία και κατανόηση κάθε "δύσκολου" ζητήματος και πάντα βέβαια στο επίπεδο της Γενικής και Σύγχρονης Φυσικής.
Κατά τη συγγραφή του βιβλίου είχαμε στο μυαλό μας τον εκπαιδευτικό, υποψήφιο διαγωνισμών είτε όχι, το φοιτητή, τον απόφοιτο των σχολών των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, ο οποίος διδάχτηκε ή διδάσκεται Φυσική, αλλά κάπου αισθάνεται να χάνεται, είτε στην έκτασή της είτε, κυριότερα, στη "μετάφρασή" της. Με άλλα λόγια θελήσαμε να απαντήσουμε στο ερώτημα τί ακριβώς λέει η Φυσική και γιατί το λέει. Και κυρίως επιμείναμε στα ζητήματα γύρω από τα οποία υπάρχουν και οι περισσότερες δυσκολίες ή παρερμηνείες στην εφαρμογή ή την κατανόηση.
Θελήσαμε για παράδειγμα να δούμε ποια είναι η διαφορά των συντηρητικών από τις μη συντηρητικές δυνάμεις, από φυσικής πλευράς (πέρα από τους γνωστούς ορισμούς για τις κλειστές διαδρομές), ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στη βαρυτική και την αδρανειακή μάζα στην καθημερινότητά μας, ποια η διαφορά ανάμεσα στο υ = ωr της κυκλικής κίνησης και στο υc.m.=ωR της κύλισης. Θελήσαμε να ξεκαθαρίσουμε το ζήτημα γύρω από τις θερμοδυναμικές μεταβολές που είναι αντιστρεπτές μόνο για το αέριο και εκείνες που είναι αντιστρεπτές και για το αέριο και για το περιβάλλον, ώστε να καταλάβουμε τί το ξεχωριστό έχει ο κύκλος Carnot και όλοι ασχολούνται μαζί του. Εφαρμόσαμε διεξοδικά σε συγκεκριμένα π
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|